МО вчителів математики

Як використовувати інноваційні технології у процесі викладання математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики Чернеччинської ОТГ та методиста відділу освіти Василенко В. С. під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 29 січня 2020 року на базі Лутищенського навчально-виховного комплексу .

Відкрили семінар-практикум учні 7 класу, які створили гарний настрій та затишну атмосферу. Директор школи Серпівський В. М. представил навчальний заклад, вчителя математики та побажав учасникам плідної співпраці.

Учителем математики Міщенко К.О.  був  проведений відкритий  урок алгебри у 7 класі  «Застосування формул скороченого множення для розв’язування вправ»  та здійснено детальний самоаналіз. Обговорюючи відвіданий  урок, вчителі дали високу оцінку та висловили свої позитивні враження. По закінченню офіційної частини семінару до уваги учасників семінару  було представлено практичну роботу з вчителями на сайті «На урок».

Практична частина проходила у формі методичної панорами, під час якої присутні педагоги ознайомилися з досвідом педагогічної діяльності:
1.     Крамської Ю. І. (керівник м/о вчителів математики) – «Застосування ІКТ навчання на уроках математики».
2.     Сухонос М. В. (учитель математики Бугруватського НВК) – «Використання ІКТ у процесі викладання математики».
3.     Чередніченко Є. С. (учитель Пологівського НВК) – «Використання електронноосвітніх ресурсів на уроках математики».
У ході проведення семінару  було розглянуто нормативні документи Міністерства освіти і науки України щодо проведення ДПА з математики в 9-х і 11-х класах.
Керівник методичного об’єднання учителів математики Крамська Ю. І. ознайомила учасників семінару-практикуму із організаційно-методичними аспектами підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до ЗНО з математики в 2020 році, проаналізувала завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю ЗНО з математики 2019 року, розповіла про досвід роботи екзаменатора на пункті перевірки сертифікаційних робіт ХРЦОЯО, розповіла про алгоритм перевірки завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю ЗНО з математики 2019 року, з методичними рекомендаціями щодо організації самоосвітньої діяльності вчителів математики з підвищення фахового рівня для підготовки учнів до складання ЗНО з математики, наданими методистом з математики СОІППО Свєтловою Т.В.



Пам’ятка голові МО



Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу

Нові підходи до викладання математики в умовах реформування вітчизняної освіти





Я - керівник МО вчителів математики Чернеччинської сільської ради Охтирського району
У нас в команді найкращі професіонали.

Про це завжди і всюди всі чули і знали.



Кожне засідання цікаво проходить,
Здоров’ю ніколи таке не зашкодить.
Тому технології різні вивчаєм,

Труднощі легко, усі ми, долаєм!


Не обходимось без допомоги адміністрації,
Приймаємо до уваги усі рекомендації.
Звіти завжди вчасно готуємо,

На педагогічній ниві ми працюємо!




Навчальний рік з методичного всеобучу розпочинаєм,
Пояснювальні записки, програми вивчаєм.
Опрацьовуємо рекомендації МОНу докладно.

І тоді календарне планування створити нескладно.




Згідно плану, ми засідаємо чотири рази на рік,
Плідно працюємо, а не п’ємо сік.
Про наші старання можна і в журналі почитати

Та план роботи зі сторінки скачати.


І. Тематика засідань МО


1)Підготовка до нового навчального року
2)Професійне зростання вчителя (ярмарок ідей)
3) Діагностика математичної підготовки учнів у 2019-2020 н. р. Підведення підсумків шкільних і районних олімпіад з математики

4) Шляхи вдосконалення роботи учителів щодо підвищення ефективності в  набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій

ІІ. Методична проблема, над якою працює район:

Інноваційна діяльність як шлях забезпечення якісної освіти в умовах сільської школи


IІІ. Методична тема, над якою працює районне МО:


Формування предметної математичної і ключових компетентностей, необхідних для самореалізації педагогів та учнів у швидкозмінному світі засобами особистісно зорієнтованих технологій. Виховання здорової, творчої особистості, громадянина України – носія національних та загальнолюдських цінностей
Завдання:
ü розглянути питання сучасного викладання математики в умовах оновлення змісту програми профілізації;
ü визначити шляхи реалізації викладання математики в сучасній школі в умовах профілізації у діяльності методичних об’єднань учителів математики в новому навчальному році;
ü ознайомлення з новими програмами для 5-9кл., 10-11 класів.


VІ. Зміст районного МО вчителів математики



Немає коментарів:

Дописати коментар